reklama

Drahá a dráha

Sociálna poisťovňa je drahá,ale takmer bezodná. Dráha politikov je tiež drahá,ale po úspešnom povolebnom rozdelení a zadelení tzv. spiacich odborníkoch,sa naštartuje opäť dráha drahých. Vždy sa podarí šuchnúť do vlády odborníkov. Teraz nechcem hodnotiť napr. ministrov školstva-Slavkovská,Fronc či cestný scestný,ale vážny Mikolaj.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Asi všetko so všetkým súvisí.

Drahá Sociálna poisťovňa je ozaj drahá,ba priam totálne a aj frontálne.

Je celkom jedno,či ako jej riaditeľ bude istý Bernátek(v češtine zdrobnelina daňového úradu),alebo politický jednobunkovec Muňko.Neustále nám pápagajujú to isté.

Takto nastavené dôchodkové sporenie je neudržateľné!

Ty koky.

To teda je.A hlavne po úspešnom doručení štvavého letáku či muňkovho bulletinu "Prečo a ako vystúpiť z ll.dôchodkového piliera."

....prečo a na načo,lebo?

 Mňa osobne teší záujem slovenskej Sociálnej poisťovne.Hlavne záujem o peniaze na mojom účte v ll.pilieri.Je dnes logické mať zálusk na cudzie.A spôsob ako sa k tomu dostať je rôzny.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Drahá slovenská Sociálna poisťovňa,chcem Ťa poprosiť,aby si z tých 18% odvodov do SP,z môjho platu od 1.júla 2009,9% odviedla do ll.piliera na môj účet ako doteraz a zvyšných 9% tiež.

Pozorne som si prečítal Tvoj otáznikovi leták drahá.Odpovednú obálku som dal k dispozícií ročnému synovi a pre formulár "Nebyť v ll.dôchodkovom pilieri" som nachystal iné použitie po potulkách v prírode.Chýba mi v zásielke tlačivo "Nebyť v l.dôchodkovom pilieri".Ani na Tvojej neprehľadnej a neumýselne zavadzajúcej stránke som ho nenašiel.Zrejme to niekto nikto vybielil.Neva.

Najviac sa mi páčia červené heslá z bulletinu,bez určenia poradia.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

-1.V Sociálnej poisťovni máte štátom garantovaný vyšší dôchodok.2.nikdy vám nevráti všetko.3.Podmienky tohto obchodu sú ešte nejasné a neviete,koľko zaplatíte.4.už dnes ste v strate.5.Vyplníte tlačivo.6.A už sa nemusíte o nič starať.

Jozef Franko st.

Jozef Franko st.

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

-čokolvek-človek-lovek-ovek-vek-pam䝧 § § § § § § § § § § § § § § § § § § § § § § § § § § Rodisko Spišská Sobota nad Popradom.Bydlisko Telenské Dankovce nad popradčanmi. Zoznam autorových rubrík:  Soc.štátCelkom nová rubrikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu